Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    sandefjord
    Meldinger
    133

Standard

Nei, det skal ikke være lett. Den forrige legen min sendte en henvisning til endokrinolog. Jeg fikk kopi av svaret rett fra endon` og det var som følger:

"Vi kan desverre ikke gi deg time hos oss, det er ikke nok at kroppsvekten øker."

Ganske tydelig hva min lege hadde begrunnet henvisningen min med. Det er til å gråte av. Ble ganske pizzzzzzzed. Hadde vært hyggelig med en lege som lytter og ikke sitter med blikket festet til dataskjermen. Kanskje, jeg sier kanskje, vi ikke er tydelige nok når vi snakker.

Min nye lege skal sende inn en henvisning for meg, får bare vente og se.
    Magen sier at den ikke gir noe bedre resultat. Har vært sykemeldt siden august i fjor og det røyner på. Mister liksom meg selv, sakte, men sikkert.

God helg til alle sammen,

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    sandefjord
    Meldinger
    133

Standard Hvem hva hvor ???

Hei på dere ! Skal fatte meg i korthet.

Hvor skal jeg søke meg for å komme til endokrinolog...Vestfold sentralsykehus, Aker eller Rikshospitalet ? Har dere noe å anbefale ?

Hva slags test er best når jeg vil ha testet binyrene for eventuelt "trette"- binyrer ?
    Hvor får jeg tatt en slik en ? Og hvilke verdier skal sjekkes ?

Håper på svar !!

:idea:

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    32

Standard

Hei!

Ble sendt til Tønsberg sykehus til spesialist, men husker ikke hva han heter . Har sett på siden til Volvat på Nøtterøy at de har en endokrinolog der, men da må du betale av egen lomme-kanskje mindre ventetid
    Lykke til

Hias

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    sandefjord
    Meldinger
    133

Standard

Kanskje litt ufint å spørre, men jeg våger...og forstår om du ikke vil svare på dette, Hias ; var det en ok endokrinolog og er det lenge siden du var der ? Trodde de hadde kvinnelig...så at du benevnte han som "han"... Takker for svar, men jeg lurer bare litt på om det er noen av disse sykehusenes endoer som utmerker seg.

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    32

Standard

Hei!
    Var inne og tok radiojod i nov. 2004 ca 14 dager etter at jeg hadde fått diagnose Graves. Husker ikke så mye utav det -bortsett fra at han sa at fra nå av må du passe deg for hva du spiser!! Jeg satt som ett spørsmålstegn og visste ingenting om stoffskifte , bortsett fra at "alt ville bli bra"når jeg skulle begynne på medisiner.
    Begynte på Balderklinikken etter ca 10 mnd , da jeg følte at tåka aldri letta-. Primærlegen min var ikke glad for dette, men han har jeg slettet med ett tastetrykk for en uke siden :twisted:
    Lykke til i letingen

Hias

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    sandefjord
    Meldinger
    133

Standard

Takk igjen hias,
    Det var mer enn svar godt nok, da har hva jeg har hørt blitt bekreftet.
    God helg til deg

Lignende tråder

1. Hvem av oss har antistoffer - Anti-TPO?
    Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 63
    Siste melding: 24-08-07, 01:40

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn