Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Har hørt om myntrullformasjon og papaya relatert til ME, men det er vel ikke bare bare å få skjekket om blodet har myntrulleformasjoner, tror du det? Og hvis man sier det er pga ME, så får i alle fall ikke jeg gjort det hos min lege. Kan man få myntrulleformasjoner ved andre tilstander, og får alle ME-syke myntrulleformasjoner?
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Angående myntrullformasjonene, se informasjonen om Me som de andre har postet her, og kanskje sjekk ME.forumene. Jeg har ikke fulgt helt med hva man gjør med det, med dem med ME har vært der, fått t-skjorta, osv.....
    Interessat tema, det når stoffskiftehormonene ikke nyttiggjøres av cellene. Har ikke facit.
    Noen i england (mer enn 1) prøvde å ta Armour i litt større doser en liten stund, og etterpå så følte de seg bedre og noen klarte seg med bare t4 og de følte at det gjorde noe med reseptorene..........har ikke lest om lignede forsøk andre steder men jeg har ikke lest rundt på ME-steder heller....

Det var en interessant diskusjon på eyr en stund siden:
    http://www.uib.no/isf/eyr/2006q4/024658.html og man finner mer hvis man søker på ulf maxhall på google . ME-forumet dukker opp også.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn