Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Hordaland
    Alder
    46
    Meldinger
    106

Standard Nytt år, nye muligheter!!

Godt nytttår!!

Nå har jeg plaget dere noen uker med mange rare spørsmål, så da er det ve kanskje på plass med en presentasjon!

Jeg er 27 år, og sturderer for tiden, 2.året på sykepleien. (rart jeg er hypokonder?) Jeg er gift, og har 2 jenter, på 8 og 5. Er veeeeeeeeldig interiør interessert. Ellers så tar familien, studier, jobb (jobber 2.hver helg) og venner største delen av tiden.

Jeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget. (...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat ) Dette skulle forandre seg i begynnelsen av november. Jeg holder på å besvime i praksis, og føler meg ikke særlig ernergisk. Leker meg litt med tekniske dubeditter på sykehuset, og finner ut at jeg har en syk hvilepuls (120). Er heldigvis snart ferdig med praksis, og blir sykemeldt, som jeg er enda. Legen har rotet mye med dosen min (Levaxin) de siste ukene, men jeg bruker nå 0,75mg (halv dose av den opprinnelige). Problemet mitt nå er at selv om stoffskiftet mitt nå ligger under normalen, raser pulsen likevel
    Dette er altså min korte hypo-erfaring- som jeg håper forsvinner like fort som den kom!!

Mvh Maia

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Håper du får orden på pulsen din. Lykke til med studiene.

Lignende tråder

1. Hei, hei - nytt medlem
    Av Marin Grense i forumet Presentasjoner
    Svar: 4
    Siste melding: 15-04-08, 23:12
  2. Jeg har akkurat fått påvist lav stoffskifte
    Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 17
    Siste melding: 06-01-08, 12:10
  3. Uten armour thyroid, er hver dag en kamp
    Av Marianne i forumet "Naturlig" Thyroid til danskere
    Svar: 1