Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    30

Standard Pustebesvær pustevansker

Hei. Jeg tror jeg har stoffskifteproblemer og leser en del rundt på nettet.

Så vidt jeg husker er det flere enn meg her som har beskrevt pustebesvær og jeg fant denne linken http://www.allthyroid.org/research/summ ... le_04.html

Og så søkte jeg på enlarged thymus og fant denne infoen: http://www.thymoma.de/thymomasimple.htm

The fact that the thymus gland is involved in the development of the early immune system means that some people with thymomas have other illnesses related to this. The most common of these is a condition called myasthenia gravis. The main feature of this condition is increased fatigue of certain muscle groups, which means that when those muscles are used they become weak very quickly. About 1 in 3 people with a thymoma will also have mysathenia gravis.

Og det fikk meg igjen til å tenke på ME som jeg ser i mange tilfeller likhetstrekk med stoffskifteproblemer.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    46
    Meldinger
    278

Standard

forstod jeg riktig nå?
    jeg har vondt øverst i brystet,og blir kortpustet i perioder.
    har nevnt det for legen flere ganger, men de bare avfeier det med at de er symptomene på det høye stoffskifte,og astmaen min
    har faktisk hatt vondt der en stund, og lurt veldig på hva det kan være.
    har litt propl med å konsentrere meg lenge nok til å lese å forstå det engelske, men det jeg fikk med meg minner litt om det jeg føler.
    Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
    Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.

Lignende tråder

1. Tungpusten, åndenød, pustevansker
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 35
    Siste melding: 17-04-09, 10:22

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine