Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
27-12-06, 20:59 #1
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Har fått så utrolig mye kviser og har fått utskrevet diane p piller av legen,men jeg minnes jeg har lest at opptaket av levaxin kan på virkes av østrogen beh.
Men nå tar jeg levaxin på morgenen og p pillen på kvelden.Kan jeg gjøre det????
Andre som har fått mye kviser av lavtstoffskifte????
Ps fikk ikke tike hos leen føre til tirsd så skal snakke med han om formen min osv da....håper han skjønner..For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
27-12-06, 21:57 #2
Det er helt korrekt at opptaket av levaxin påvirkes av andre medesiner, bl.a. østrogen. Det jeg ble anbefalt av endokrinologen da jeg var der at jeg dersom jeg startet med nye "faste" medisiner (uansett) skulle ta en ny stoffskifteprøve etter ca 6 uker, slik at eventuelle forandringer raskt ble "plukket opp".
-
30-12-06, 12:14 #3
p piller er noe dritt.Jeg blir helt maniac på p piller, veldig nedstemt. Bruker kobber spiral og er kjempefornøyd med det. Jeg personlig har lite tro på å tilføre kroppen kjemiske legemiddel. Du kan prøve å se om det fungere for deg, men jeg har dårlige erfaringer med det.
Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
Lignende tråder
-
Vekt-tråd for de som bruker Levaxin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 44Siste melding: 28-03-09, 19:38 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01
Svar med sitat
Bokmerker