Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: "Kitten" fra Oslo
-
05-12-06, 16:12 #1
Bruker
- Medlem siden
- Dec 2006
- Sted
- Oslo
- Meldinger
- 11
"Kitten" fra Oslo
Jeg har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, og begynner nå etterhvert
å føle at medisinen hjelper. Har lenge tittet rundt på nettsider for å
skaffe meg litt info og gode råd. Endelig fant jeg frem til dette forumet, og det er supert at man kan dele erfaringer med andre. Det kommer nok en del spørsmål etterhvert som jeg "pløyer" trådene her
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
05-12-06, 17:21 #2
Velkommen hit !
Så godt å høre at medisinen din hjelper !
-
05-12-06, 21:51 #3
Bruker
- Medlem siden
- Dec 2006
- Sted
- Oslo
- Meldinger
- 11
Tusen takk
Opprinnelig skrevet av Leya
Har allerede lagt inn et spørsmål her... og venter
i spenning på svar.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
06-12-06, 02:05 #4
Velkommen i gjengen
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-12-06, 13:18 #5
velkommen til deg.
Jeg fant også dette forumet helt tilfeldig og har lært masse her.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16 -
NTF er "negativ" til enkelte medisiner?
Av isa1 i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 13Siste melding: 05-04-07, 20:59
Svar med sitat
Bokmerker