Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Kosttilskud forbydes?

Den dag vi bliver tavse - er helbredets sidste dag i frihed.

Internationalt prisbelønnede filminstruktør Kevin P. Miller har skabt en ny dokumentarfilm om den trussel mod den medicinske valgfrihed. "We Become Silent: The Last Days of Health Freedom" viser afslørende detaljer i det igangværende forsøg på - af de multinationale farmaceutiske interesser og fødevareselskaber - i forening med WTO, WHO og andre - at indføre begrænsning af offentlighedens adgang til urter, vitaminer, kosttilskud og andre alternative behandlingsformer.

»We Become Silent« oplæses af Dame Judi Dench."

We Become Silent - The Last Days Of Health Freedom (58 min) - Klik her for at se filmen!

Nutricide - Criminalizing Natural Health, Vitamins, and Herbs (40 min) - Klik her for at se filmen!
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    23

Standard Sv: Kosttilskud forbydes?

Ja det er helt forferdelig hva legemiddelindustriens folk har fått EU til å vedta og mannen i gata er helt likegyldig !!!

Dette vil gå ut over statsbudsjettet og folks helse !!!!!!!!!!
    Mitt anti-tpo gikk opp og litt ned og opp i mange år. Fannt ut at det gikk ned når jeg tok chlorella.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Kosttilskud forbydes?

Sitat Opprinnelig skrevet av cleo Vis post
    Ja det er helt forferdelig hva legemiddelindustriens folk har fått EU til å vedta og mannen i gata er helt likegyldig !!!
    Ikke kun i EU - cleo

Denne tråd på nrk-debatten begynder således: "De i Norge som ikke synes 9/11 er så voldsomt relevant for dem, bør rive seg i håret og løpe ut i gatene på grunn av Codex Alimentarius." Læs mere her! Og ellers også i Sonjas tråd Kosttilskudd klassifiseres som legemidler
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn