Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
09-10-06, 09:59 #1
trenger forslag til oppdosering
jeg har holdt på med litt selvoppdosering, men tar det i litt seneste laget for tiden.
fritt t4 har gått opp fra 8 til nå 14,7 eller hva det var, men sist måned var det høyere- opp mot 15,5.
tsh er 1,1 og har pleid å være litt lavere.
t4 har altså sunket littegranne igjen.
jeg har pleid å øke med 1 ekstra i uken hver måned ca. dette har gått veldig greit. men litt sent.
er 1 ekstra i to uker også en esktra til de to neste ukene ok?
sånn at det tilsammen blir 2 ekstra iløpet av en måned utenom vanlig dose?
er litt følsom for overdosering, og kan heller ikke bli hypo pga stress m jobb..
hva mener dere? jeg vil opp på 17 tallet i løpet av noen måneder.
-
09-10-06, 23:53 #2
Syns ikke du skal sette deg noe mål om å komme opp på ett visst tall - for tallets skyld. Men for din skyld er det ok.
Altså, tenk på deg selv først.
Jeg tror det er slik at når en har gått en stund på en dose, så blir den for liten og må økes, men vent lenge med det. Det er et langsiktig prosjekt en ikke bør stresse med. Kroppen må få bruke den tiden det tar å tilvenne seg økt aktivitet i et system som har vært labert lenge.
Jeg syns du bør fortsette din langsomme prosess jeg da.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
forslag til småretter?
Av Grace i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 21-11-08, 02:04 -
Kalsium i mat. Forslag??
Av DALIA i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 8Siste melding: 17-04-08, 22:27 -
atter et spørsmål om maks oppdosering av levaxin igjen:=)
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 22-02-07, 16:31 -
Forslag til prøver?
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-02-07, 20:55
Svar med sitat
Bokmerker