Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Levaxin - Symptomer
-
09-10-06, 08:27 #1
Levaxin - Symptomer
Har økt dosen med Levaxin, og etter dette synes jeg at jeg har fått mye mere smerter i kroppen. Lurer på om dette har noe med mere vann i kroppen siden jeg også har økt i vekt, noen andre med samme erfaring? Blodtrykket mitt som før var lavt har nå økt til 135/80. Føler at hjertet raser av gårde til tider. Klumpfølelsen har i halsen er også blitt værre. Har jo også merket bedring da, har for første gang på mange år fått normal døgnrytme, og sover rolig hele natten gjennom noe som gir ekstra energi, ellers er d ingen bedring. Problemet er at jeg blir nervøs for neste doseøkning pga av forrverring av enkelte sympt.. Skal ta nye prøver neste uke, og mest sannsynlig øke fra 75 mikrogram til 100 når resultatene kommer. Blir veldig skeptisk pga blodtrykk. TSH 2,7 og FT4 16.
HeleneFikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
09-10-06, 10:18 #2
høres ut som om du har økt bittelitt litt for fort....
men søvnen er jo veldig bra indikator da på at et eller annet ikke er helt galt
-
09-10-06, 10:39 #3
Kroppssmerter i forbindelse med doseøkning av Levaxin kjenner jeg godt til. Det var så ille en stund at jeg ble utredet for reumatisme. Selvfølgelig ingen treff på det, men smertene ble borte etter at jeg kom opp i høy dose og - at jeg forble der en stund. Siden har jeg ikke kjent noe til de.
Har en teori om at cellene, (halvt bevisstløse), holder på å freses i gang igjen, og at det gir kroppsverk.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37 -
Symptomer?
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 07-11-06, 20:12 -
Symptomer
Av Henriette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 07:53
Svar med sitat
Bokmerker