Side 1 av 3 123 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Hedmark
    Alder
    41
    Meldinger
    25

Standard jeg er så sint

hele tiden. Sto på jobb i dag og hadde mest lyst til å kjefte en kunde huden full fordi hun ikke skjønte hvilken vei hun skulle dra kortet. Er det mulig å ha så kort lunte!! Kjenner det sliter på forholdet til sambo også....er ikke noe gøy det her altså....dagen synteinnlegg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Kjenner meg veldig igjen.

Er vel mer eller mindre kjent for å være mannevond :evil: - spesielt uka før menstruasjonen, da skjer det noe med meg som er så "bort i natta" at det er vanskelig å forklare (men det har hjulpet meg litt å ta Levaxin om kvelden + litt Progesteron-krem i denne perioden).

Men bortsett fra det - jeg er veldig snill på bunnen
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Hedmark
    Alder
    41
    Meldinger
    25

Standard

bra det ikke bare er meg da, ellers ville jeg trodd jeg var iferd meg å bli gal!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Jepp, betryggende å høre at andre også har problemer på den fronten.

Men kan man gjøre noe? Trene eller noe når man har det som verst?

Går til noe gruppetrim av og til. Hun er så gøy og artig og PMS hun som driver det, at der er det helt OK å snakke om disse tingene. Men noen ganger hvis jeg har gått tur når jeg har det slik, så blir jeg faktisk mer "energisk" og ilter etterpå. Og denne "energien" kan jeg ikke bruke til noe fornuftig - går bare rundt og freser.

Oi, oi, oi ...
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Hedmark
    Alder
    41
    Meldinger
    25

Standard

jeg har prøvd noe som heter BodyCombat på treningssenteret her....spark og slag og ut med all frustrasjon du har. Det hjalp veldig, men nå har jeg begynt å jobbe igjen så nå går det ikke...jobber bare kvelder....blir fryktelig sliten og da blir lunta ikke-eksisterende. Stakkars sambo får så øra flagrer titt og ofte. Er så kjipt når jeg vet han blir lei seg for det, prøver å liksom ikke si noe, men når jeg først blir sint da blir jeg jo tre ganger så sint. Er jo ikke noe bedre det. Prøvde å snakke med legen min om det, men jeg er frisk jeg så så greit var det. Har ikke mensen lenger jeg så kan ikke skylde på PMS heller!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Har mye sinne jeg også. Særlig når det gjelder saker jeg ikke blir ferdig med og hvor jeg føler meg urettferdig behandlet. Har en sak gående nå, en sak som nok ender i retten. Skal ikke si så mye om den. Jeg har alt det juridiske på min side, men det hjelper jo ikke når denne saken setter meg i knipe ellers.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg er helt rar!
    Jeg kan bli kjempe sint av lyder. Når jeg er dårlig skal det ingenting til før jeg blir sint som et fly. "Heldigvis" har livet lært meg å holde følelsene mine for meg selv, så det går bare "litt" utover mine kjære ;)

Nok et symptom? Vet at det er det for de som er hyper, men er det et hypo symptom også?
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

AnnaMa
    Synes å huske at overfølsomhet for lyd og lys er symptomer med hypo. Er selv plaget av disse. Spesielt rasling med papir! AKkurat som den lyden går rett i hjernen! Alle i huset må være kjempe snar å åpne potetgull poser hvis de ska gjøre det når æ er tilstede. Har merket at bllir anspent og sliten av lyder. Prøv å ha lydfrie soner. Og forklar hjemme hvorfor du ikke tåler lyder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    60

Standard Re: jeg er så sint

Sitat Opprinnelig skrevet av villemo
    hele tiden. Sto på jobb i dag og hadde mest lyst til å kjefte en kunde huden full fordi hun ikke skjønte hvilken vei hun skulle dra kortet. Er det mulig å ha så kort lunte!! Kjenner det sliter på forholdet til sambo også....er ikke noe gøy det her altså....dagen synteinnlegg.
    Kan det være forstyrrelser i mineralbalansen - det var det i alle fall for min del når jeg var på mitt verste.

Mvh
    Siri Ann
    En solskinnshistorie?
    No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Det var spennende å høre at noen av dere blir sinte av lyder. Det vil jeg veldig gjerne vite helt sikkert om det er relatert til stoffskiftet, for ellers er det relatert til ME.

Dette er et av de symptomene jeg har som har gjort at jeg meget sterkt mistenker ME og fordi jeg aldri har fått det til å passe inn noe annet sted.

Før jeg hørte om det i forbindelse med ME, så var jeg helt sikker på at det var psykisk. Tåler ikke smatting, snorking, bakgrunnstøy ved samtale, skurring på radioen m.m. Er nesten i stand til å myrde hvis jeg ikke kommer meg vekk fra disse lydene.

Men høy musikk tåler jeg - og liker jeg. Bare det er MIN musikk - og at det er klare og rene toner - ingen skurring!

Side 1 av 3 123 Siste

Lignende tråder

1. Jeg er sint og drittlei
    Av Sonja Midtlien i forumet Frustrert og lei
    Svar: 126
    Siste melding: 03-09-10, 21:15
  2. Blir så sint...
    Av Hsn i forumet Frustrert og lei
    Svar: 8
    Siste melding: 27-03-07, 21:38
  3. Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
    Av cathrin i forumet Endokrinologer