Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hei
-
06-05-06, 20:32 #1
Hei
En liten presentasjon!
Jeg er 31 år, og sykepleier. Fikk diagnosen hypotyreose etter mange års krangling i år 2000. Jeg har brukt Armour i 2 år, og har fått et flott liv etter at jeg begynte med det. For tiden er jeg gravid med mitt første barn.
En flott dag til dere alle
-
06-05-06, 22:34 #2
hvor lang tid tok det fra du begynte med Amour til de begynte å virke ogvar det vanskelig å overtale legen til at du skulle begynne med det? (går ut fra at du begynte med Levaxin?)
-
07-05-06, 22:06 #3
Jeg krevde Armour av legen, og hadde alle papirene som legen måtte fylle ut klare(hadde fylt inn det jeg kunne der og). Jeg får resept for 12 mnd om gangen.
Jeg kuttet tvert med Levaxin og merket markant bedring på tåken i hodet etter 3 uker med Armour. Siden har det gått sakte men sikert oppover etterhvert som jeg har økt, og nå takler jeg hverdagen som sykepleier og gravid
Det hadde aldri gått for 2 år siden.
Jeg har slitt litt med å finne rett dose for meg, og har kommet frem til at jeg må dele dagsdosen i 2 for at jeg skal ha det best.
-
07-05-06, 22:53 #4
Takk for svar.
Lurer på hvor ofte du må øke og hvor fikk du tak i de papirene.?
-
14-05-06, 05:12 #5
Jeg fant en link på legemiddelverkets sider. Skal prøve å finne den igjen og legge den ut her til deg. Tok utskrift og hadde det med til legen. her er linken
http://www.legemiddelverket.no/template ... 17294.aspx
Jeg begynte med 15 mg daglig og økte med 15 mg hver 14 dag/ 3 uker frem til jeg hadde kommet opp i 120 mg. Da var legen fornøyd med prøvene mine - men det var ikke jeg
Har etterhvert kommet til en enighet med min lege, og jeg styrer nå dosen selv, etter hvordan jeg føler meg. I dag er jeg gravid og bruker 210/ 240 mg daglig, regner med at jeg skal ned i dose etter fødselen.
Svar med sitat
Bokmerker