Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Symptomer binyrer

Et nettsted som jeg mener har en av de bedre listene over sypmtomer på problemer og symptomer med binyrer, adrenal fatigue. Skroll litt nedover siden.

Det interessante er hvordan mange symptomer på B-12 mangel, binyreproblemer og problemer med skjoldbrukskjertelen er felles.

Tinnitus kan for eksempel ha med B-12 mangel, D3 mangel, binyreproblematikk eller lavt stoffskifte å gjøre. Kommer du med tinnitus til legen vil han kanskje tro at du har jobbet uten hørselsvern eller vært på konsert...
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    73
    Meldinger
    1,111

Standard Sv: Symptomer binyrer

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Et nettsted som jeg mener har en av de bedre listene over sypmtomer på problemer og symptomer med binyrer, adrenal fatigue. Skroll litt nedover siden.

Det interessante er hvordan mange symptomer på B-12 mangel, binyreproblemer og problemer med skjoldbrukskjertelen er felles.

Tinnitus kan for eksempel ha med B-12 mangel, D3 mangel, binyreproblematikk eller lavt stoffskifte å gjøre. Kommer du med tinnitus til legen vil han kanskje tro at du har jobbet uten hørselsvern eller vært på konsert...
    Hei Vigdis

Nettstedet du viser til virker ikke lenger. Er denne adressen det samme nettstedet som du referer til ? http://www.adrenalfatigue.org/

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Ja, det ser ut til å være den samme adressen. Dessverre hender det at kart endrer seg over tid på nettet
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    46
    Meldinger
    502

Spennede lesning.
    Da er det kanskje håb.

Fant denne idag:

http://www.hantek.no/tinnitus/tinnitool-softlaser

har også hørselvern som er fine.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Min tinnitus blev meget mindre, da jeg fik medicin og forsvandt efterhånden, som jeg fik mere af det

Så måske ikke helt nødvendigt at gå ud og købe laserudstyr!

Lignende tråder

1. OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
    Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 19-01-13, 16:02
  2. binyrer
    Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 49
    Siste melding: 26-03-12, 09:36
  3. Binyrer
    Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 26-01-09, 22:01
  4. Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
    Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 03-08-07, 15:35
  5. Binyrer
    Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 28-06-07, 21:41

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn