Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Symptomer binyrer
-
27-04-11, 08:12 #1
Symptomer binyrer
Et nettsted som jeg mener har en av de bedre listene over sypmtomer på problemer og symptomer med binyrer, adrenal fatigue. Skroll litt nedover siden.
Det interessante er hvordan mange symptomer på B-12 mangel, binyreproblemer og problemer med skjoldbrukskjertelen er felles.
Tinnitus kan for eksempel ha med B-12 mangel, D3 mangel, binyreproblematikk eller lavt stoffskifte å gjøre. Kommer du med tinnitus til legen vil han kanskje tro at du har jobbet uten hørselsvern eller vært på konsert...• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
28-12-11, 23:49 #2
Sv: Symptomer binyrer
Hei Vigdis

Nettstedet du viser til virker ikke lenger. Er denne adressen det samme nettstedet som du referer til ? http://www.adrenalfatigue.org/Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
29-12-11, 07:21 #3
Ja, det ser ut til å være den samme adressen. Dessverre hender det at kart endrer seg over tid på nettet
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
07-03-12, 03:22 #4
Spennede lesning.
Da er det kanskje håb.
Fant denne idag:
http://www.hantek.no/tinnitus/tinnitool-softlaser
har også hørselvern som er fine.
-
07-03-12, 08:58 #5
Min tinnitus blev meget mindre, da jeg fik medicin og forsvandt efterhånden, som jeg fik mere af det

Så måske ikke helt nødvendigt at gå ud og købe laserudstyr!
Lignende tråder
-
OBS! Dr Lam om hvordan binyrer kan forkludre stoffskiftet
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-01-13, 16:02 -
binyrer
Av Kari i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 26-03-12, 09:36 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41
Svar med sitat

Bokmerker