Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Kan det være farlig?
-
20-10-11, 09:53 #1
Kan det være farlig?
Jeg har spurt leger, men ikke fått svar, men kan dette være farlig, å gå over lengre tid med høyt stoffskifte?
I går satt jeg og strikket, og plutselig kom denne uroen over meg igjen, en voldsom uro i kroppen, spesielt i magen, som at jeg gruer meg eller har panikk. Jeg har jo hele tiden en puls nær hundre, men i går jeg den over hundre i hvilepuls. Jeg får vondt i halsen, oppover mandlene og oppover i ansiktet. Øynene prikker og svir og jeg får tåkete og slørete syn og ørene verker og det suser i hodet. Jeg er kok varm med en brennende følelse i huden, mens en time etterpå er jeg så klad attennene klaprer, og slik veksler temperaturen resten av kvelden. Det roer seg litt utover kvelden, men ikke helt. I det jeg skal legge meg i tolvtiden, strammer det plutselig kraftig til på venstre side av brystet. Det gjør vondt, men er ikke uutholdelig vondt. Jeg ligger helt stille på ryggen og konsentrerer meg om å puste rolig. Det strammer til og jeg det er vanskelig å få puste som at det er et stramt belte rundt brystet. Eller kjenner jeg ikke noe ubehag. Etter ca 20 mninutter går det over og i hele natt har jeg vært øm i brystet. Når jeg beveger meg så gjør det vondt.
Og jeg tenker selvfølgelig på om det var hjertet i går natt? Om det kan være for belastende for hjertet med denne hypertilstanden?Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Kalsiumtilskudd, farlig?
Av nora i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 16Siste melding: 11-11-14, 08:10 -
Folsyre kan visstnok være farlig
Av Sonja Midtlien i forumet B-vitaminerSvar: 4Siste melding: 22-11-09, 22:11 -
Fett er IKKE farlig
Av Mod i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 0Siste melding: 08-07-09, 12:46 -
Kalsiumtilskudd, farlig?
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 4Siste melding: 07-05-09, 14:46 -
Hvor farlig
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-04-05, 09:51
Svar med sitat
Bokmerker