Sitat Opprinnelig skrevet av dennis Vis post
Hos Heggeli har jeg fått påbegynt behandling med Erfa samt andre hormoner for å støtte binyrene da disse var slitne. Og formen er mye bedre. Har likevel slitt med å komme opp i riktig dose Erfa uten uro, rørete i hodet og stressfølelse. Alle symptomer, fysiske funn og bloprøver tyder på at medisinen skal opp. Nå har jeg i tillegg vært utredet for ubalanser i nervotransmittorer. Det er funnet to ubalanser - forhøyete kryptopyrroler og under-methylation. Disse ubalansene kan være årsaken til slitne binyrer som igjen har ført til nedsetting av stoffskifte.

Jeg har ingen anti-stoffer og hele tiden hatt blodprøver i grenseland men innenfor normalen. Disse ubalansene gjør at hodet går på høygir og sliter ut kroppen (binyrene). For mer informasjon søk på dr Bill Walsh. Jeg starter nå med behandling med høydose vitaminer og mineraler og skal holde dere orientert. Vil informere om at jeg har slitt med angst og indre uro men aldri brukt medisiner for dette. Fungert tidligere både med utdannelse og jobb og søkt hjelp for utmattelse og fysiske. Det kan likevel se ut som det kan være biokjemiske ubalanser i hodet som har gjort meg syk.

https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13434

Dr William J. Walsh
Chief Scientist - Walsh Research Institute
HOMEPAGE