Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Alder
    55
    Meldinger
    2

Standard Har alltid vært et "stå på" menneske... men idag er det ikke mye igjen å hente.

HEI

Jeg fikk diagnosen med høyt st.skifte mai-10. Da var det gått så langt at jeg ikke lenger ønsket å være en del av denne verden.

Ble langtidssykemeldt i 2003 pga de samme symptomene, men den gang var det aldri snakk om stoffskifte. Har siden da aldri klart å komme ordentlig på beina, å har gjort mye for å finne ut av hva som kunne være årsaken.

Har også vært innom alternative behandlere hvor omtrent samtlige har sagt at det er noe galt med halsen min. Var til røngten i nov-10...har knutestruma (årsak til st.skifte el omvendt?)

Har 3 barn (nå 5,13 og 17 år)som er vokst opp med at mamma er sliten!

Har alltid vært et "stå på" menneske... men idag er det ikke mye igjen å hente. Føler selv at alle disse årene har tatt alle de krefter jeg engang hadde. Er langtidssykemld igjen, å i september er det gått ett år. Om jeg ikke kommer ut i jobb innen da, vil jeg gå drastisk ned i inntekt...men, det må bare gå sin gang. Det lille jeg har å gå på blir brukt til barna.

Hvem ville trodd at det koster så mye å lage middag??
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Har alltid vært et "stå på" menneske... men idag er det ikke mye igjen å hente.

Tøft å høre at du har hatt det så ille. Hvordan er det nå, har du det bedre etter at du fikk diagnose? Hva slags medisiner får du, og hvor mye? Kan du si litt om det? Opplever du at legen din kan nok om det du sliter med?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
    Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 59
    Siste melding: 03-09-11, 14:06
  2. Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
    Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 1
    Siste melding: 22-09-10, 15:29
  3. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 17:11
  4. Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
    Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 5
    Siste melding: 20-05-05, 22:08

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn