Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
06-05-11, 13:23 #1
struma som vokser og medisinering
Noen som har noen gode tips?
Jeg har struma som er mye større på høyre side. Venstre side er ikke plagsom selv om det var der det er kommet knute.
Siden jeg ble så dårlig av å øke levaksindosen, sier sykehuset at jeg nok må senke dosen ytterligere om jeg ikke blir bedre kjapt. Jeg tar nå 100 mg pr dag.
Greia er den at noe skjer i skjoldbruskkjertelen. Hele gårsdagen slet jeg med en hals som var varm å ta på, lett feber og høyre side vokste faktisk så mye at jeg ikke bare kjenner det, men andre ser set også, og dette på en dag......
Slik jeg har skjønt det så vokser strumaen fordi jeg har for lite medisin. Men jeg skal redusere medisinen fordi jeg blir dårlig av den.
Jeg skal til Arendal Helsecenter 16.juni, men lurer på hva som er riktigst å gjøre i mellomtiden;
-fortsette på 100 mg pr dag selv om strumaen vokser selv med den dosen
- redusere medisinen fordi det visstnok er levaksinen som gir meg meg kaldsvetting, hjertebank og mye vondt i muskler og ledd, etc.
-prøve å øke dosen igjen
Det ble tatt nye blodprøver på sykehuset 26.april der TSH er 3,1(0,3-4,2) og FT4 er 23,4(11,0-22,0). Blodprøvene viser jeg er på rett vei, men kroppen min er altså ikke helt enig i det......
Lignende tråder
-
Diffus atoksisk struma vokser efter radio jod behandling ???
Av Michael i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 25Siste melding: 14-03-12, 09:03 -
Undervekt etter to års medisinering?
Av Pepper i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 27-11-10, 17:21 -
Medisinering....
Av gunnda i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 10-07-09, 17:27 -
Medisinering
Av Jodie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-02-08, 12:58 -
medisinering av armour ??
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 27-09-06, 22:59

Svar med sitat

Bokmerker