Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard JOURNEY! Et av verdens største band spiller på Sentrum Scene i kveld!

JOURNEY SPILLER I OSLO I KVELD, MANDAG 8 JUNI 2009 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Det var med forundring at jeg på Fredag snakket med Billettservice og fant ut at Journey-konserten som holdes på Sentrum Scene på Mandag kun har solgt 1000 billetter av Sentrum Scene's kapasitet på 2000.

Med 13 studio-album og 54 singler, har Journey solgt over 80 millioner album på verdensbasis, noe som gjør dem større enn Bruce Springsteen, KISS, Bryan Adams, Iron Maiden, Scorpions, Black Sabbath, Johnny Cash og Eminem, for å nevne noen artister som er mindre enn Journey. Bandet har helt klart mer enn 1000 fans i Norge, noe som kun betyr en ting:

Ingen vet at Journey skal spille i Oslo på Mandag! Hadde "alle" visst at Journey kommer, hadde konserten blitt utsolgt, og trolig også blitt flyttet over til Spektrum eller en annen større arena.

Noen artige og imponerende Journey-fakta:

Joyrney hit'en "Don't Stop Believing'" er den mest solgte låten i historien til iTunes på nettet, med mer enn 2 millioner nedlastinger.

Journey's hit "Separate Ways" kan høres i begynnelsen av den aktuelle Jim Carrey filmen "Yes Man".

Journey kom på femte plass i en spørreundersøkelse i USA Today i 2005, da det ble spurt om hvilket Amerikansk rockeband som var det beste i historien.

Om bandet: http://en.wikipedia.org/wiki/Journey_(band)

Og i dag er altså LEGENDARISKE Journey i Norge. Konserten på Sentrum Scene vil garantert på utsolgt, men bare hvis media informerer folket.. At mye mindre band som Morrissey og The Killers, som også spiller på Rockefeller/Sentrum Scene, allerede er utsolgt, sier litt. Folket fortjener å bli opplyst om at legendariske Journey kommer til Norge på Mandag! Alle jeg har snakket med har blitt overrasket over at bandet kommer hit til lands, og samtlige har løpt og kjøpt billetter til konserten.

Tenk hvis media hadde skrevet om denne konserten, da hadde den jo blitt utsolgt med en gang! Media er merkelige... Jeg har lenge hatt dem under lupen!

- Jeg bare tenker på alle fans av dette bandet som evt. går glipp av denne konserten i premium-klassen i kveld!

Det er jo en begivenhet at Journey kommer til Norge. Men det er en enda større tragedie at så og si ingen vet at de kommer! :-)

Til slutt kan dere høre på et par av Journey's største hits, som en rekke store artister har laget cover-versjoner av gjennom de senere årene (Bla. Mariah Carey, Backstreet Boys. m.fl.)

Sentrum Scene åpner dørene kl 20.00 før konserten som man antar begynner kl 21.00 i kveld.

Mange varme hilsener fra,
    Musikksjelen Thomas!
    Sist endret av Admin; 08-06-09 kl 14:33 Begrunnelse: Youtube-tags tilføjet

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard Sv: JOURNEY! Et av verdens største band spiller på Sentrum Scene i kveld!

Har aldri hørt om dem, jeg. Men så er det kanskje ikke min stil heller. Regner med at du er på vei til konserten nå. Håper du får en fin kveld!

Selv hadde jeg gleden av å være "publikummer" i min egen hage sist lørdag. Noen på andre siden av åkeren her hadde leid inn Rune Rudberg med band til utendørskonsert på lørdag ettermiddag, og de spilte så høyt at jeg hørte det helt fint opp til meg sånn ca 4-500 meter unna. Jeg så dem ikke, jeg bare hørte dem så jeg vet ikke helt hvor de var. Hans musikk er heller ikke helt min stil, men jeg syntes det var artig å høre proffe folk. Jeg har aldri vært på konsert før annet enn dem jeg har spilt på selv, så det var artig å høre at også de proffe kunne spille unoter innimellom! For da trenger ikke en amatør som meg å være flau over å spille feil når jeg er ute på oppdrag...

Så Småkatt og jeg hadde to trivelige timer i solsteika hjemme i hagen på lørdag!
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard Sv: JOURNEY! Et av verdens største band spiller på Sentrum Scene i kveld!

Farlig å si at noe ikke er din stil før du har hørt alt de har. Ofte kan en live-konsert forandre folks mening om en artist. Jeg liker Journey enda bedre nå etter den fantastiske konserten på Mandag! Før var jeg fan. I dag er jeg blodfan!! Jeg mener.. Når trommisen tar over og synger lead vocals MENS han spiller trommer??? Fantastisk talent!

Jeg liker gode sanger uansett stil, sjanger osv. Lyd som fenger øret er viktig! Sonja, du liker vel David Foster? HAN er flink til å lage melodier på keyboardet sitt, han...

Lignende tråder

1. Morgen ok - formiddag dårlig - kveld god
    Av liteK i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 10-08-08, 23:24
  2. Skal ikke de som har lavt stoffskifte få lov og klare gå ned i vekt?
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 91
    Siste melding: 17-05-06, 00:09

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn