Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
01-04-11, 16:18 #1
Thyroid medsin og antistoffer
Trenger hjelp her!!

Noen som vet om dokumentasjon, undersøkelser eller lignende som bekrefter at Thyroid medisin er bedre enn levaksin for de som har antistoffer? Skulle gjerne hatt noe som viser dette til legen.
-
01-04-11, 17:12 #2
Sv: Thyroid medsin og antistoffer
Siven
Du har jo selv Hashimoto's. Din læge må jo selv kunne se, hvad Thyroid har dog udrettet hos dig, ikke?
Da Thyroid-behandlingen er blevet fortrængt af syntetisk levothyroxin så langt tilbage som i 1960-erne, er der ikke meget forskning i et lægemiddel som på samme tid er ophørt med at være lægernes "førstevalg". Der findes masser af historisk viden om Thyroid, men den er godt gemt væk på foranledning af lægemiddelindustrien. De fleste artikler er gemt så de ikke er indekseret på nettet. Jeg fandt dog en del forskelligt med/om Thyroid USP du kan finde i underforummet Thyroid USP historisk, og du må selv se, om der er noget du evt. kunne bruge, men ellers mener jeg at lægen har allerede erfaring i behandling af Hashimoto's med Thyroid, så hvorfor er du så bekymret?
Der findes en del tilfælde, hvor patienterne på egen hånd har skaffet sig Thyroid og efterfølgende er deres læger blevet overbevist, da forskellen var så slående mellem "før" og "efter". Men som sagt - i dit tilfælde ved din læge det allerede, så måske tager du sorgerne på forskud?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
01-04-11, 17:19 #3
Sv: Thyroid medsin og antistoffer
Jeg er vel stadig bekymret
Jeg har hatt stadig diskusjoner med henne om thyroid, selv om jeg er bedre på thyroid så sier hun alltid at hun hadde følt seg tryggere om jeg gikk på levaksin... Jeg har sagt at jeg tar det fulle og hele ansvaret for eventuell negative virkninger som kan komme på lengre sikt. Hun mener det er for lite medisinsk grunnlag bla bla bla. Derfor vet jeg at dette blir en ny fight!! Men jeg skal ikke ta sorgene på forskudd, bra at du roer meg ned
Lignende tråder
-
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53 -
Hva er addison? Hva er antistoffer?
Av lailabye i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 12Siste melding: 28-10-06, 10:13
Svar med sitat

Bokmerker