Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Jeg har fått Erfa!
-
22-06-10, 12:27 #1
Jeg har fått Erfa!
Wuhuuu!!!

Fikk resepten av legen idag!
Leverte den på Liseapoteket på Nesbru i Asker, og de kunne skaffe, får den forhåpentligvis i morgen!
1300 kr for 500 stk a 60. Egentlig synes jeg ikke den prisen er så gal.
Jeg vet noen her nevnte en gang at Liseapotekene ikke kunne skaffe Armour og Erfa. Men det kan de altså. Jeg tror det er fordi de har byttet leverandør og bruker Norsk Medisinaldepot nå.
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
22-06-10, 12:43 #2
Sv: Jeg har fått Erfa!
Så flott, Sonja!!!

Lykke til med overgangen!!!
-
22-06-10, 13:07 #3
Så flott!
Ang. pris - så er det en liten pris dersom det er forskjellen mellom et velfungerende og et ikkefungerende liv.
Men - har man dårlig økonomi fra før så er det MYE dyrere enn å gå på levaxin - dessverre.
Håper det gir deg det puffet du så inderlig fortjener i riktig retning.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
22-06-10, 14:02 #4
Så flott Sonja, det var på tide!
Jeg fikk også begynne på Erfa i april, har brukt april og mai til å sakte men sikkert bytte levaxin mot erfa.
De siste tre ukene nå har jeg vært bare på erfa, og det fungerer kjempefint,
jeg er mye bedre form,
jeg får erfa på Boots apoteket cc i Drammen, jeg betalte 2000 for 500 30mg og 500 60 mg.
ble gledelig overrasket da jeg først fikk 100 30mg og betalte nesten 1000,-
Jeg bruker 90mg pr. dag og har derfor medisin i over ett år for 2000,- hvilket jeg syntes er helt supert i fht. at jeg er i bedre form.
jeg har også byttet om på en del av vitaminer og mineraler,
har bestilt på nett og bruker nå bare maks dose av barbasco plus, multi max, dim-plus og adrenal stress end samt Chili burn.
Dette fungerer foreløpig veldig bra og jeg er i bedre form enn på evigheter.
Ikke sover jeg hele tiden, klar i hodet, ikke på langt nær så mye hjerte kramper og harahjerte.
Også har jeg fått litt energi, orker to kjapper turer med hunden nesten hver dag, noen ganger bare en , men jeg går tur hver dag.
mykere i kroppen og ikke så verken.
Har faktisk også nå energi til å gjøre ting hjemme og få det i orden etter flytting.
Så nå er det bare vekt reduksjon igjen og jeg har blitt flinkere til å spise og komme i gode rutiner etter å ha vært hos kostholds dame på Heggeli.
Så stå på videre!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
22-06-10, 14:23 #5
Var det fastlegen som grep inn til slutt?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
22-06-10, 14:48 #6
Hvis det var meg du spurte så fikk jeg velsignelse av han etter mye dårlig form,
han var ærlig og sa at han ville henvise meg til noen som hadde erfaring med erfa for det hadde ikke han så jeg fikk av Dag Schøth på Heggeli.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
22-06-10, 18:32 #7
-
22-06-10, 20:44 #8
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
23-06-10, 17:22 #9
Tillykke, hvor er det dejligt
-
23-06-10, 18:02 #10
I dag er første dag med Erfa. Kunne sikkert gått direkte over, men har bestemt meg for å følge opplegget legen ga meg med samtidig opp-og nedtrapping. Jeg tar vekk en 100 mcg Levaxin og erstatter den med en 60 mg Erfa hver tiende dag. Da skulle det gå sånn ca en måneds tid så er jeg helt over på Erfa. Greit å følge det, i tilfelle det skulle innvirke på noen av de andre sykdommene jeg har, f.eks. diabetesen.

Prisen var forresten 1360,- for 500 a 60 mg.Sist endret av Sonja Midtlien; 23-06-10 kl 18:05 Begrunnelse: pris
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Jeg har fått lissjepia mi:-)
Av anha i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 26Siste melding: 23-02-07, 12:50
Svar med sitat
Sonja

Bokmerker