Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Selv om effekten af Q10 ikke kan "mærkes" med vores bevidste sanser, vil man alligevel kunne lægge mærke til at den har været der, hvis man har brugt tilskud gennem nogle år og stopper med det. Hvis man vel at mærke er opmærksom, fordi der kan gå et rum tid før de første tegn på fravær at tilskuddet melder sig. Desværre er denne proces så langsom, at de fleste ikke bemærker den som relateret til ophør med tilskud af Q10, og derfor vænner sig til at de får flere skavanker, som alle sædvanligvis tilskriver alderen...
Ja, faktisk så falder ens naturlige produktion af Q10 allerede fra man er omkring 21 år gammel, og derefter går det kun en vej, nedaf. Jeg har selv taget Q10 i mange år efterhånden. Jeg prøvede på et tidspunkt at stoppe, da jeg ikke vidste, om det var Q10 der gavnede. Det viste sig, at det var Q10 der gjorde den helt store forskel. Jeg tager også selenoprecise, magnesium og marin ved siden af min kost.

Har I hørt om undersøgelsen fra Linköping Universitetssygehus? Der har de testet Q10 + selen på hjertepatienter, og det viste sig, at dødeligheden blev mindsket med 54%! Jeg læste om det på denne side http://www.expressen.se/halsa/hjarta...q10-och-selen/