Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Forårs-TSH og Helårs-TSH
Hybrid View
-
14-09-18, 15:05 #1
Sv: Forårs-TSH og Helårs-TSH
Det er dog ikke noget, jeg ved. Om ikke andet, så fordi 'forårs-TSH' er først lige opdaget. Det jeg skrev, var bare min kvalificeret formodning, baseret på lignende, allerede eksisterende scenarioer i 'blodprøve-medicinen'.
Dog absolut en (diagnose-farlig) mulighed, vi senere i tiden, i en eller anden form har tilgode, beskrevet i lige så fantasifulde vendninger, som ' Wollf and Chaikoff Effekten' blev i 1948 (den om at 'man' får 'for meget' thyroxin ud af 'for meget' jod, og dette vel at mærke, uden at undervejs i deres 'studie', Wollf og Chaikoff nogensinge målte thyroxin i deres forsøgsrotter, ganske enkelt fordi prøvemetoden fandtes ikke dengang.
)
Det er SÅ rigtigt! Og ikke kun i forhold til diagnosen af hypothyreose og behandling af den, men målingerne af TSH med indirekte formål har mange flere skæbnesvangre konsekvenser.
Faktisk endnu værre end for diagnosticering af hypothyreose o.s.v. er TSH-målingernes indflydelse på behandling af jodmangel i HELE verden!
De færreste er klar over, at det er TSH, som ikke alene hæmmer effekten af behandling forebyggende jodmangel, men også spreder så meget skræk - ikke mindst indenfor lægestanden - at lægerne stiltiende accepterer jodmangel endda i graviditeten, så de fleste børn i dag fødes til aldrig at blive så kloge, som de ellers genetisk er berettigede til at kunne blive = 'ubegavelsen' hastigt breder sig i befolkningerne.
TSH-regime rammende en patientgruppe kan man i det mindste overskue... men TSH-regime som rammer hele befolkninger? Hvad i alverden gør man ved det?
Er det ikke den omvendte verden, at aldrig havde flere sygdomme hærget i samfundene, end EFTER at 'forebyggende medicin' blev opfundet?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker