Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
25-01-14, 09:36 #8
Sv: ME eller Hashimoto eller begge deler?
Tragisk lesning! Jeg tror det er mange som går rundt med en ME-diagnose, som egentlig har en ubehandlet stoffskiftesykdom. Uten å påstå at jeg er noen ekspert på ME, men symptomene kan ligne, og noen ganger tror jeg de setter ME-diagnosen når alt annet er forsøkt utredet, og pasienten fortsatt er like uforklarlig trøtt og sliten. Det er jo sørgelig at ingen tok tak i dette med din forhøyede anti-tpo for lenge siden.
Jeg synes ikke du skal slå deg til ro med å vente til du kommer til endokrinolog. Det ble vel tatt andre stoffskifteprøver av deg samtidig, på Aker? Hvordan ser de ut? Vet du det ikke, kan du få utskrift hvis du ber om det.
Lignende tråder
-
Noen som har opplevd å få dårlig nattesyn på en eller begge øynene?
Av Lulle i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 1Siste melding: 06-01-14, 17:11 -
Vitamin K1 eller vitamin K2, eller begge deler..?
Av Mumimamma i forumet VitaminerSvar: 5Siste melding: 15-05-13, 13:25 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37

Svar med sitat
Bokmerker