Auda! Det var leit! Er vel slett ikke meningen at folk skal bli skremt av disse innleggene her... Husk at alle her inne har svært individuelle historier! Dette er først og fremst et sted man kan dele erfaringer og "kjerringråd", gleder og frustrasjoner. En møteplass rett og slett! Eller likemannsarbeid som det kalles.

Det vi har til felles er diagnosen "hypotyreose". Noen har slitt lenge med symptomer uten å få hjelp, for andre virker ikke den behandlingen de får hos legen sin optimalt, andre igjen har flere diagnoser/sykdommer. Flere av oss (som meg) er også midt i prosessen med å finne frem til en riktig behandling. Det er kanskje slik at de som ikke opplever bedring har mest behov for å uttrykke seg, derfor kan det oppleves litt voldsomt for en som leser her inne første gang. De som lever greit med hypotyreosen og får tilfredsstillende behandling har nok, for å si det på en annen måte, mindre behov for å bevege seg her inne. Det er ingen grunn til å tro at du skulle forvente å få en masse plager du ikke har så lenge du får behandling.

Har du kikket på Sonjas opplysninger om forumet?: http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewtopic.php?t=4

For meg var dette forumet en kilde (blant flere) til kunnskap om en tilstand som var helt ukjent for meg da jeg fikk diagnosen. Det fylte en slags sosial funksjon også, det var godt å se at jeg ikke var alene om dette rett og slett. Men man gjør selvsagt lurt i å ta det meste med en klype salt, som ellers på nettet forøvrig. Det er jo tross alt folks personlige meninnger og erfaringer som kommer til uttrykk! Brukes altså med sunn fornuft!

Lykke til og opp med hodet!
Klemmer, Hilma