Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
08-12-09, 00:10 #4
Sv: Min erfaring med lavkarbodiett
Det var altså ikke din bommert, NoraH
. Din læge kunne have spurgt dig fra starten, hvordan du spiser og vejlede dig i overensstemmelse derved. Men ellers jo, du (og usikker
) har ret i, at lavkarbo (mis)forstås ofte som 0 kulhydrater.
Det ved jeg nogen praktiserer, men ikke uden lange forberedelsestider med langsom omlægning til mindre og mindre af alt andet end animalsk protein og det som kan plukkes.... Kan ikke huske hvad diæten hedder... "Stenalder" måske?
Jeg selv spiser ingen hurtige kulhydrater undtagen... kartofler.
De kan være kolde eller varme, men altid kogt med skræl. Det mærker jeg intet (skidt) til, men et søndagsrundstykke eller et par småkager sender mig på toilettet flere gange om dagen den efterfølgende uge og på disse dage skal jeg have 1/4 grain mere thyroxin + ½ ekstra binyrekstrakt-tablet. Ellers er jeg halv-sløv hele dagen. Bare et rundstykke? Ja. Så hormonerne bliver påvirket, selv om det ikke nødvendigvis viser sig så ekstremt hos andre, som hos mig.
Det med karbomad, overvægt osv. har jeg forsøgt mig med at beskrive her For mig var det en øjenåbner.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Noen med erfaring av behandling av T3?
Av facefakts i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-10-09, 18:57 -
Legge på seg på lavkarbodiett?
Av pling i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 01-06-09, 22:06 -
Ketogen - lavkarbodiett
Av Monja i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 17-11-07, 00:25 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat
Bokmerker