Leste innlegg til Thierry (fra noen dager siden) nå og ser at du også har problem med å trekke inn pusten pluss denne evig press på hodet (den er ikke så vondt hos meg men den er der hele tiden som du sa). Stakkers deg som hadde det mye verre og blir redd. Det forstå jeg godt. Da velger jeg å tro at begge de tingene henger sammen med stopp i stoffskiftemedisin og at det gir seg snart. Kan ikke forstå at det var riktig at jeg fikk beskjed å slutte på dagen av spesialisten. Det er sikkert ikke farlig men det er veldig ubehagelig. Synes det var rart at Thomas WH skal slutte helt med medisin (som jeg har gjort) selv om han skal gjøre det gradvis, siden han hadde en helt sikkert diagnose fra starten (min var usikkert). Kan det være fordi det er den eneste måte å se om Anti-TPO går opp igjen? Men hvilket rolle spiller det hvis man er fornøyd med dosen man tar? Vet du hvor høyt Anti-TPO skal være før det er Hashim..... (husker ikke hvordan det staves)? Men det virker ikke som om spesialisten er opptatt av noe annet enn T4 hos meg. Jeg har bestemt meg for å begynne med levaxin igjen og se hvordan det går. Har ikke så mye valg da det er ikke bra nå. Jeg var tross alt fornøyd med ting før juni med 100 mg levaxin og 10 mg liotyronin. Skulle gjerne ha vært uten denne nedtur nå - virker helt unødvendig. Blodprøvene viser at jeg ikke har hypothyrose men jeg fungere ikke,så jeg er tilbake til start..... kan ikke gå å vente å bli verre og verre og håper at blodprøven er plutselig under 9.

Jeg vil også gjerne vite hvor mye vitamin D man kan ta - burde man sjekke hvor mye det ligger på nå (ny blodprøve) eller er det okay hvis man skulle ta for mye? Er det noen steder man kan gå å be om blodprøver uten å gå gjennom fastlegen? For da vil jeg sjekke B12 og ferritin samtidig men jeg liker ikke å mase på fastlegen akkurat nå.