Viser søkeresultater 51 til 60 av 220
Tråd: Begynt på Levaxin i 2007
-
10-10-07, 21:46 #51
Jeg synes mine symptomer skifter plass hele tiden, men kan ikke si direkte at jeg har opplevd det du bekriver altså
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
10-10-07, 21:58 #52
Jeg vet aldri hvilken plager jeg har fra en dag til neste. Det eneste jeg har mer enn ikke er muskelsmertene og trettheten.
ShanitaSymptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
13-10-07, 19:39 #53
Tid på døgnet, slapp?
De siste dagene(ikke i dag) har jeg vært slapp. Når jeg får disse slapphetstilfellene, begynner de stort sett på samme tid av døgnet.....ca kl 12-13 og forsvinner ofte om kvelden. Er dette vanlig?
En ung slekting begynte i går med Levaxin, 50µg daglig. Hun har fått konstatert lavt stoffskifte. I dag merket hun smerter nederst på halsen litt til høyre, skjoldbrukskjertelen(?), når hun tar på området. Disse smertene var der ikke i går. Kan Levaxinen ha forårsaket dette?
Mens jeg skriver; er ikke 50µg daglig en høy startdose?
-
13-10-07, 20:02 #54
Jeg har det også sånn. Ok form fra morgenen av, og får gjort litt i huset. Slapp og trøtt sånn midt på dagen. Orker ingenting. På kvelden, sånn rett før jeg skal legge meg...da blir jeg i bedre form igjen :(
bea
-
13-10-07, 20:07 #55
sånn har jeg og. leser til eksamen nå og merker jeg fungerer mye bedre konsentrasjonsmessig på ettermiddag/kveld. så da er det bare lysten det går på ... ;)
det er normal startdose. jeg har også hatt vondt i halsen de siste dagene, men det er forkjølelse. kommer fort og tar litt tid før halsvondt utvikler seg til snørr og tårer ...
-
14-10-07, 21:59 #56
Jo, det er jo litt uprakitisk å være slapp midt på dagen da det meste av samfunnet er våkent
Men selv er jeg et natt-menneske, så på en måte passer det bra.
-
16-10-07, 23:23 #57
Jeg gjør også det. :o
Blir kjempe trett og sliten noen timer etter jeg har våknet og er døds sliten og trett til langt ut på kvelden. Da våkner jeg og kan få problemer med å sove.Jeg har hatt diagnosen min siden 2005 og har kommet opp på 125 µg til dagen.
-
19-10-07, 16:25 #58
Jeg halverte dosen fra 25µ til 12, 5 og det hjalp, har ikke vært slapp i løpet av en uke. Har heller ikke merket noe særlig til muskelsmertene, men det kan være tilfeldig og de kan også skyldes alderen
-
20-10-07, 09:56 #59
Jeg hadde slike smerter etter at jeg startet med levaxin (het thyroxin da) men de gikk vekk etter to uker.
Jeg skjønner nå at jeg har vært heldig.
Jeg synes at dere som ikke tålte levaxin, burde melde fra om bivirkningene til RELIS som jo skal ha meldinger på bivirkninger.
Noen som har funnet den svanske listen over bivirkninger, som jo er mye lenger enn den norske?
Her står det veeeeldig lite:
http://www.felleskatalogen.no/pasientut ... 88593.html
-
27-10-07, 23:38 #60
Hva når kjertelen "dør"
Begynte med 25µ Levaxin sist vinter. Skjoldbrukskjertelen var da virksom(til tider). Nå tar jeg 62,5 µ daglig og har omtrent ikke muskelplager etter at jeg økte fra 50 til 62,5. Litt merkelig dose, kanskje. Men 75 ble for mye(ble slapp). Så lurer jeg på; vil jeg måtte øke dosen etterhvert som kjertelen sier stopp?
Lignende tråder
-
Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke effekt
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 102Siste melding: 26-04-13, 14:34 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48
Svar med sitat
Bokmerker