Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Slitne binyrer
Hybrid View
-
16-08-07, 22:59 #1Gjest
Har ikkje diagnose endå men har nett gjort spytt+blood spot testar med eit firma i UK.
Når eg fann ut "helseproblemet" mitt hadde eg ikkje tolmodigheit til å vente i månadsvis på nye undersøkelsar, - i tillegg til heile diskusjonen om kva medisin osv eg burde ha. Tilliten min til helsevesenet er på nullpunktet, etter alt eg har lese og det eg opplevd sjølv; å ikkje bli teken alvorleg, og alle feila som blir gjort mht feilmedisinering, så fann ut det var like greitt å berre prøve ut på eigen hånd utan innblanding.
Har rett og slett ikkje meir energi til å kjempe med helsesystemet, og dette fungerar kjempegodt for meg iallefall. Har gått ned 10 kg berre i sommar, og kvitt ein god del eg har slite med i 3-4 år.
Brukar alt som eg har lista opp, ja, men ikkje heile tida. Varierar mellom dei forskjellige tinga og er obs på bivirkningar, interaksjonar osv. Viktig å vite kva som hjelper for kva, slik at du veit når du har for lite eller for mykje av noke... Tek litt tid å finne ut av alt, men eg kan auke thyroid+lio dosen min kraftig utan særleg mykje bivirkningar. Før eg begynte med det for binyrene hadde eg voldsomme bivirkningar. Utifrå det kan eg iallefall sei for min del at symptoma angst, lav temp + verk i musklar kjem frå binyrene...
Lignende tråder
-
Binyrer og agurkurt
Av baremei i forumet UrtemedisinSvar: 1Siste melding: 19-07-08, 22:40 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker