Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: trening!
Threaded View
-
14-08-07, 09:59 #7
Hei mammantileir
Opprinnelig skrevet av mammantileir
Noen gode (etter min smak) tips til spinningrening. Få tak i en sykkel. Du kan sikkert få kjøpt brukt og rimelig. Sett deg ut i frisk luft (om du er velsignet med det der du bor da), fyll MP3`ern med god musikk som du liker og som det er litt trøkk i...
Bruk pulsklokke og følg med på pulsen. Blir den for høy så reduserer du tempoet og motstanden....da justerer du pulsen selv. Vet du max pulsen din...sånn ca? Spør fordi du skriver at du kommer opp i 80% - 85%...
Jeg kan sitte i opptil 2 timer slik jeg, og kjeder meg ikke et øyeblikk, bare nyter det. Veksler mellom lav- og høyintensitet. Ved høyere intensitet blir øktene kortere...gir seg selv.
Jeg er også avhengig av å trene, og føler meg så takknemlig for at jeg er i form til det. Jeg tror noe av "hemmeligheten" er at jeg har trent veldig mye i mange mange år...så jeg går vel litt på autopilot, eller så er det all treningen jeg har bak meg som rett og slett gjør at jeg opprettholdt energien da hypothyreosen slo til....?• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Levaxindose og trening
Av Elly i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 27-07-08, 15:23 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
trening er dyyyyrt
Av nemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 12-05-06, 08:56 -
Øke stoffskiftet ved trening
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 22-04-06, 23:10

Svar med sitat
Bokmerker