jeg har følelesen av at det store problemer ikke er at vi på død og liv legger på oss, mer det at om vi først gjør det så er det så inmari umulig å gå ned igjen :(
grunnen til at vi legger på oss innbiller jeg meg har mye med den situasjonen man kommer i når man blir syk, særlig hvis det tar lang tid mellom sykdommen bryter ut og man får diagnosen og eller får kjennskap til hva sykdomen innebærer...

min erfaring er i alle fall at jeg i en periode var langt ifra å være på linje med meg selv, og i denne perioden ødeøla jeg mye av det naturlige grunnlaget av forbrenning jeg hadde fra før.... jeg var bl.a. deprimert og fryktelig sliten og trøstespiste for å bøte på dette. i tillegg ødela jeg mye av de gode måltidsrutinene jeg hadde bl.a fordi jeg forsov meg til vanlige måltider og fordi jeg som mange erfarer var mest våken sent på kvelden og spiste mye nettopp da

jeg tror i alle fall at om jeg hadde visst at stoffskiftet mitt gikk på lavgir, hadde tatt hensyn til dette med regelmessig trening og sunne, små og hyppige måltider og samtidig begynnt på Levaxin tidlig, ville trolig mye av min overvekt vært unngått :(

men dette er meg da... subjektiv observasjon aldså....