Skjønner veldig godt hvordan du har det jeg. Slik har jeg det selv av og til. Heldigvis har jeg noen gode perioder innimellom.

Da jeg tok Levaxin hadde jeg ingen gode perioder, men prøvene mine de var fine og da måtte jo jeg også ha det fint det mente i alle fall legen.

Nå bruker jeg Armour og har skiftet lege. Han virker som om han har peiling, og jeg strever nå med å finne riktig dose.

Mine foreldre forstår heller ikke noe av sykdommen. Min mor har lest litt, men kan likevel komme med uttalelser som tydeligvis viser at hun ikke forstår noen ting. Som f. eks du føler deg nok bedre etter en god natts søvn.

Når jeg tenker meg om virker det som om de dårlige periodene mine kommer til samme tid. Også i januar i 2006 var jeg dårlig.

Har du tenkt på å forsøke andre medisiner? eller eventuelt øke dosen litt?
Heldigvis har jeg en lege som forstår at f. eks fritt T4 på 14 kan være forlavt for meg selv om det er innenfor normalen. Det kan jo være slik for deg også at du trenger litt høyere enn det de normale prøvene viser?

Jeg vil råde deg til å følge med på prøvene dine og hvordan du selv har det og sammenlikne dette.

God bedring.