Har vært på jobb i dag, og fikk igjen for utskeielsene i går... jaja, utskeielsene og utskeielsene, det var nødvendig for massen mellom øra for å si det rett ut. Så dagen i dag gar vært preget av litt trøtthet og nedsatt konsentrasjon... Ikke direkte brainfog, men jeg har ikke følt meg konsentrert nok. Og jeg hadde MYE å gjøre på jobb i dag, ganske tunge vurderinger hit og dit, og mas og pes... Håper hviledagen min i dag og i morgen gjør susen for neste vakt på fredag.. Ellers sporer jeg jo en forbedring, og det er den at jeg var så sperk i går, og at jeg faktisk ikke har måttet sove etter jobb.. Det hadde jeg kanskje måttet for et par uker siden, og da hadde også brainfoggen vært altfor ødeleggende til at jeg hadde klart jobben jeg har gjort i dag. Så, det går framover Ellers møtte jeg min nye fastlege i dag, som konkluderte med at " Du vil rett og slett bare bli frisk du.", og gav meg lengre sykmelding på 50 %.. Han virket som å være veldig på min side, selv om han ikke skjønte bæra av det jeg snakket om ift. medisinering... Men han var jo god til å late som...

Godt med fri i morgen..

Ønsker dere alle en fin kveld!