hei

fikk påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden. jeg tror jeg har hatt det i 2-3 år før det ble påvist, men legen forklarte vektoppgang med røykeslutt. hadde rundt da begynt å trene ganske mye og spise betraktelig sunnere enn noengang, allikevel følte jeg meg ikke så mye bedre... så det var vel treningen som gjorde at jeg ikke ble så superslapp som jeg tidvis kan være... mange brikker falt på plass med diagnosen ...

jeg studerer og trener fast flere ganger i uka. hvis jeg ikke trener mister jeg all energi, så det er liksom medisin for meg.. sammen med levaxinen da ...

vært på en konstant, lav dose helt til for nesten 1 år siden, da verdiene mine plutselig føk til himmels .. aner ikke hvorfor. fastlegen økte doseringen med 50% - dette tålte ikke kroppen min. hadde en periode jeg ikke ønsker å gjenoppleve - sterk angst, depresjon og slapp. til tross for overmedisinert ... ingen klassiske symptomer da, brystsmerter og smerter i armer/ben ... ?

er nå tilbake hos spesialist som tar godt vare på meg. øker jevnt og trutt, og har fortsatt lang tid igjen før jeg er på riktig dose. veien er lang og tidvis ganske slitsom og jeg er veldig glad jeg har funnet dette forumet. følte meg som hjemme da jeg satt og leste innleggene deres. skulle bare funnet det før ........