Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Threaded View
-
28-08-09, 23:50 #24
Sv: Mine og min datters blodprøver
Hei igjen!
Nå har jeg vært hor Oftebro. Han var en veldig hyggelig, pratsom og engasjert lege
Han brenner virkelig for å hjelpe sine pasienter. Hvis jeg hadde vært frisk skulle jeg gjerne smakket med han i mange timer om jeg hadde orket. (men var heldig å fikk over en time inne hos han).
Skulle ønske jeg hadde husket halvparten av alt han snakkert om, men min hukommelse var som blåst.
Han mente jeg hadde stoffskifteproblemer, og så igjennom noen blodprøver jeg hadde med meg. Der var det avik som han la merke til men som legwen min synes var helt ok, så derfor visste jeg ingenting om disse avikene. Trodde alt var bra. Dette var avik som han så ifht stoffskiftet.
Jeg fikk med meg en rekvisisjon på blodprøver men da jeg ringte legen min fikk jeg huden full av kjeft. Jeg følte det som at jeg hadde gjort en stor forbrytelse ved å gå til en spesialist på stoffskifte.
Hun sa rett ut at legen ikke ville ta disse blogprøvene det fikk Oftebro sørge for selv fordi dette var så dyre prøver og helt unødvendige.
Det var veldig veldig ubehagelig å bli møtt sånn.
Så nå har jeg byttet fastlege(det måtte jeg gjort uansett da så like greit at det ble nå)
Så da får jeg bare håpe at hun tar dette på alvor. Har iallefall fått tid til å ta de blodprøvene, så da får jeg starte der og se hva som komme utifra det.
Obs! Oftebro sa han skulle gjøre alt han kunne for å hjelpe meg.Han kunne tilogmed se på huden min og sa at akkurat det der er veldig typisk for lavt stoffskifte.
Han legger merke til ting som ingen andre leger har gjort. Jeg har jo sett dette selv men har ikke tenkt at det har noe med stoffskifte å gjøre.
Men det har det.
Vennlig hilsen hønemor
Vennlig hilsen hønemorJeg har diagnosen ME, men tror ikke den forklarer alt. (fikk diagnosen for et år siden).
Symptomene på ME og lavt stoffskifte er veldig like. Noen har jo begge deler.
Lignende tråder
-
Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Av MaudAngelica i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 22-05-09, 11:12 -
kan nogle tyde mine blodprøver???
Av solskin i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 04-08-08, 22:10 -
Trenger hjelp til å tolke mine blodprøver
Av Birgithe i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 11-07-08, 23:49 -
Mine blodprøver
Av glaboy i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 24-09-07, 21:03 -
Mine verdier
Av i forumet Normalverdiene?Svar: 15Siste melding: 22-07-05, 11:02

Svar med sitat
Bokmerker