Hei, er ny på forumet.

Min mor er operert for hyper. og min bestemor har hypo. Jeg har selv fått diagnosen hypo.
Er 23 år gammel og begynte på levaxin mens sykdommen ennå var under utvikling. Har vel gått på levaxin i 1,5 år nå og er jevnlig inne til prøver hos min fastlege. Har vært hos indremedisiner ved UNN i Tromsø (husker ikke navnet på legen) og han fortalte meg at symptomene mine ikke kunne komme av hypo. Han skjekket også binyrene og alt var ok der. Fastlegen min sier også at symptomene mine ikke kan komme av hypo og skylder på psykiske problemer. Alle andre prøver er normale.

Har skjekket B12, lever- og nyrefunksjoner, blodsukker, kalsium osv. Jeg har hatt psykiske problemer tidligere (angst og depresjon), men dette ligner ikke på det. Føler meg ikke deprimert ( utenom den normale frustrasjonen av å ikke fungere) og har ikke hatt et angstannfall på flere år.

Jeg er slapp og trøtt, føler meg fyllesyk etter en natt med under 6 timer søvn, tørre slimhinner, pusteproblemer ved fysisk anstrengelse (det stenger seg i halsen), nedsatt kjønnsdrift, "bomull i hodet", dårlig hukommelse, konsentrasjosvansker, vanskelig for å stå opp om morgenen, iritabel osv... Kommer ikke på mer i farta.

Skal kontakte legekontoret og få utskrift av prøvesvarene mine. Kommer til å legge det ut her etterhvert.

Høres dette ut som hypo-symptomer?

Hilsen en fortvilt
Sienok