Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
04-07-11, 09:46 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Hei og hopp

Long time. Tenkte jeg skulle komme med en oppdatering.
Jeg gikk en stund ned til 2 grains armour; fordi jeg følte meg alldeles "hyper". Og det gikk greit slik ca en mnd, og da begynte brainfogen å bli meget plagsom. Bruker nå 2.75 grains.
Har siden sist startet opp med LDN. Var på Revmatisk poliklinikk og ettersom de ikke fant noe på blodprøvene mine (som antatt), så avventer de. Som antatt det også. Selv om jeg insisterer på å ta biopsi av spyttkjertel.
Irritert nok, så startet jeg da opp med LDN, og det er vel 3. uka jeg er i nå.
Første dagen etter oppstart fikk jeg en skikkelig smell; ble kjempetrøtt og fikk vondt i kroppen. sånn var det et par dager til, før jeg oppdaget at jeg ble mye klarere i hodet. Mye av brainfogen jeg har slitt med til tider, ble mye bedre. Så langt har det faktisk økt arbeidskapasiteten min med 30%.
Det har også blitt tydelig at jeg kan drive på enda hardere fysisk uten å få en "smell" dagen etter; med økt brainfog, slitenhet osv.
I vinter hadde jeg veldig tørr munn og tørre øyne. Spesiellt tørre øyne da. Og brykte MASSE øyedråper og varhelt avhengig av det. Nå har jeg ikke brukt øyedråper på sikkert 2 mnd; takket være glutation og nå også LDN.
Er det noen her inne som har prøvd NADH ENADA? Jeg tenker å prøve det etterhvert hvis jeg ikke kommer helt i mål med LDN; men må skaffe meg mer info før jeg syns det er ok å begynne. Hvorfor jeg evt tenker å begynne skal jeg skrive litt (mye) om senere i uken.
klem til dere
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker