Viser søkeresultater 1 til 10 av 52

Threaded View

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    83

Standard Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med

Først vil jeg bare si at dette er et supert forum, ikke lett å skjønne seg på leger............

Jeg finner alt dere skriver om megen inter, kjenner meg godt igjen.....

Jeg har alltid trodd at jeg har vært lat og dorsk, he, he, så viser det seg at det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
    Jeg tok nylig noen blod prøver på volvat, og legen ville henvise meg til ul og starte opp med medisiner... sa hun til meg, problemet er jo bare at det skjer jo aldri noe!!!!!!........... venter og venter..... vil liksom helst starte opp fortest mulig slik at jeg fortest mulig kan få livet tilbake.

Jeg har i maaaaaange år hatt en rekke symtomer på hyopterose, bl.a tretthet, utbrendthet,som har vært mest fremtredende, blitt sykemeldt 3 ganger siste 4 år grunnet utmattelse, som legen min kaller depressjon :s i tillegg har jeg håravfall, tørrhud, tidvis følelse av klump/stramhet i nedre del av halsen, uregelmessig mens, skiftende humør, men alltid fått beskjed av legen min om at prøvene er bra..... helt til nå.... jeg oppsøkte en privat lege for å ta nye prøver. Prøvene mine er litt i grenseland... men symtomene er heller tydelige!

Da jeg fikk dem, ringte jeg min fastlege for å få svarene fra i fjor også... de er/var som følger

aug 2010
    TSH 3,3
    T4 12,2 (ref 11-23)

juni 2011
    TSH 2,5
    T3 4,6
    T4 12(ref 11-23)
    vit d3 63 (fikk beskjed om å ta tilskudd)
    B-12 286 (fikk beskjed om å ta tilskudd)
    folat 6,5

Jeg ba også spesifikk om å ta anti-tpo, men det hadde hun visst glemt!!! arrrrg.

Føler jeg ikke blir tatt på alvor jeg alså, vet ikke hva jeg skal gjøre.... skal også nevnes at min far har lavt stoffskifte, kan jo være arvelig..

Er jeg "frisk som en fisk" som legen sier? er jeg bare lat av meg?....føler liksom at noe er galt med meg--

Noen som blir kloke?, er liksom helt ny på dette å skjønner ikke så ille mye...
    Sist endret av Admin; 21-06-11 kl 09:41 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 2 tråder
    Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
    • Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA

Lignende tråder

1. Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
    Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifte
    Svar: 21
    Siste melding: 28-01-12, 15:43
  2. Hvor går veien videre?
    Av jolene i forumet Dagboker
    Svar: 17
    Siste melding: 01-12-10, 09:40
  3. Svar: 4
    Siste melding: 23-09-07, 12:40
  4. De mest uforklarlige sykdommer
    Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 0
    Siste melding: 10-04-07, 23:38

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn