Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Gjest

Standard Fastlege med Armour erfaring?

Hei alle tilsammen

Vil gjerne sjekke om noen av dere kan anbefale en lege som er med i fastlegeordningen som dere vet har gitt resept for Armour? I Oslo/Baerum område.

Har hört om Balder og det höres veldig bra ut, men har dessverre ikke råd til det. Betåle medikamentet er dyrt nok for meg som tjener ikke så velig mye. Men jeg er så lei å vaere trött hele tiden og legger på meg som gal... Det er jo mange her som fikk ny liv med Armour så jeg ville gjerne pröve det også, men fastlegen jeg har nå er... vel Trenger vel ikke å si noe...

Takk

Mvh nemi

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Hei Gjest.
    Fastlegen din er nødt til å hjelpe deg når du ikke har tilstrekkelig effekt av Levaxin.
    Dette med at Levaxin ikke har tilstrekkelig effekt på noen pasienter begynner å bli et kjent begrep blandt legene, så bruk denne frasen.
    Det eneste han skal gjøre, er å strekke seg bort i papirhylla å ta fram et skjema for søknad om "registreringsfritak", fylle ut noen få poster og sende det inn.
    Så går det noen uker før du kan hente Armour på Apoteket.
    Papirmølla er av og til litt kranglete, men det er bare til du får din første "boks". Siden går det helt greitt.
    Bare et tips : Vitus er billigst, og det er billigst å bruke taletter i 2Grains styrke. Kjøp en tablettdeler samtidig og del dem i passende biter til styrken din passer. Fordi du jo bruker hormonstøtte fra før av kan du starte med 1Grain og jobbe deg oppover til en passende dose.
    Stå på hos legen din.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn