Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Lav-karbo

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    54

Standard Lav-karbo

Ser at det er noen som opplever at de blir bedre på lav-karbo diett. Er det fedon, eller andre som dere anbefaler? Har tenkt å prøve meg på dette, og har kjøpt noen bøker på mammutsalget. Kan jo også ta meg en tur på biblioteket. Bøker å anbefale?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Hei, jeg kjøpte en atkins-bok på salg en gang og Zonedietten på salg. Jeg har observert at de ofte henviser til Zonedietten på am. forums så det ser ut som om det er mange på den. (man må spise nok proteiner på zonedietten, en norsk kostholdsanbefaling vil vel ha minst dobbelt så mye karbo enn zonedietten tror jeg sånn helt røfflig og da vil man ha problemer med immunsystemet og det trigger antistoffene , for eksempel som konkret angår oss)

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Etter å ha lest om lav-karbo her på forumet, kuttet jeg ut poteter, brød, pasta og alt med hvetemel. Jeg har tatt av 5 kg. siden jul - og er sååå fornøyd 8)

Har nok blitt litt flinkere til å gå tur også. Jeg føler meg også i mye bedre form etter å ha lagt om kosten!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg har spist lavkarbo siden sommeren, men har ingen bedring sånn i forhold til stoffskiftet
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn