Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
20-05-13, 21:27 #1
Fjernet tre biskjoldbruskkjertler og skjoldbruskkjertel
Var veldig syk i nesten to år,ble sendt til psykolog. Fikk magesår,osteoporose,hjertebank,problemer med konsentrasjon og hukommelse,hoppende puls og eurytmi på hjertet.Psykologen sendte meg tilbake ttil fastlegen med beskjed om å ta EKG. Da ble det fart pa sakene og det ble tatt nye blodprøver som viste alt for høyt kalsiumnivå i blodet.Diagnosen ble hyperparatyreodisme og knutestruma. Nå er jeg tilbake i jobb, men sliter med hjertebank, prikninger,følelsesløshet i bein og armer når jeg blir sliten. Har problemer med å takle stress, tåler ikke kaffe og alkohol. Jeg ble kvitt en del problemer etter operasjonen, men har fått disse andre problemene. Den 4. og siste biskjoldbruskkjertelen var akkurat på grensen til å være syk,men prøver å fortrenge tanken på at den også kan være syk.
Lignende tråder
-
Levaxindose når kjertel er fjernet
Av Vilma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 28-11-10, 20:11 -
Jeg fikk i 2006 fjernet min skjoldbruskkjertel helt pga høyt stoffskifte
Av Pejyuu i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 14Siste melding: 21-10-10, 12:38 -
fjernet halve skjolbruskkjertel
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 26-10-07, 21:25 -
Noen her som har fjernet kjertelen med Rad Jod / operasjon?
Av Roald i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 10-08-07, 22:12
Svar med sitat

Bokmerker