Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
09-06-07, 23:47 #11
Jeg syns det må være lov å fortelle hvordan man har det enten det er bra eller dårlig. Dersom man leser om andre som har det bra så kan jo det være et håp om selv å få det bedre, og leser man om noen som har det dårlig så kan man selv sette pris på at man har det bra.
-
10-06-07, 14:49 #12
sant!
Opprinnelig skrevet av cat
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
23-06-07, 18:34 #13
Ble skikkelig hyper når jeg var overdosert jeg.
Hadde masse energi og trengte nesten ikke søvn. Greit nok det, men ble slitsomt i lengden og ble glad da jeg fikk justert dosen min til normal mengde igjen
-
23-06-07, 22:30 #14
nå erdet egentlig ikke overdosert jeg var da... mer på feil type medisin... jeg har fått ny diagnose, men skulle nok hatt den før ja. jeg gikk aldså på Levaxin mens jeg egentlig skulle hatt Neo-mercanzole
Opprinnelig skrevet av Laila K
men... når det er sagt. jeg har det fortsatt topp. prøvene har gått ned, så jeg er på rett veg nå.
og formen er fortsatt påtopp. i går gjorde jeg storrent i hele 1. egt. gulv, lister, vinduer + rydding, ommøblering osv osv...
holdt på fra morgen til 3 om natta
huset er i nydelig stand for første gang på 10 år
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hvorfor virker ikke thyroxin?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 18-04-08, 22:03 -
Hvorfor skal ikke Levaxindosen økes raskt?
Av Zena i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-05-07, 10:44
Svar med sitat
Bokmerker