Da ønsker jeg å skrive en liten oppdatering her inne i stedet for den andre tråden min som i hovedsak handlet om hvorfor jeg ikke fikk behandling. Men nå får jeg jo det, så da hopper jeg over hit

Jeg har nå gått på levaxin 50mcg i ca 1 måned. Og jeg har faktisk merket forskjell!!

Jeg er fortsatt trett og sliten og har humørsvingninger som nesten tar livet av både mann og barn MEN.. jeg klarer meg fint med 8 timer søvn!! Før måtte jeg ha minst 10 timer!! Det betyr 2 timer mer tid i døgnet det Tenk på hva man kan gjøre på de to timene!!

Jeg har slitt med mensen de siste to årene. Har hatt flere dager med beskjedne/kraftige blødninger enn blødningsfri i måneden, på tross av at jeg fikk satt inn en hormonspiral som liksom skulle ta seg av problemet. Nå har jeg ikke hatt en eneste blødning siden jeg startet på levaxin. Sist jeg var så lenge uten mensen var i mitt siste svangerskap

Håret mitt blir ikke like fort fett som tidligere.
Og ved forkjølelsen jeg hadde nå nylig fikk jeg ikke bihulebetennelse!!!! Jeg har fått bihulebetennelse 99% av alle gangene jeg har vært forkjøla de siste 7 åra!

Ellers har jeg merket en økning i småkviser.. men det får man vel gjerne på våren uansett...

Syntes alt i alt at jeg har fått god valuta for 1 måned med levexinbruk.