Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
06-05-07, 16:45 #8
Jeg kjenner meg godt igjen i dette. Jeg har det ganske likt på menge vis når jeg er veldig sliten. Jeg føler også at jeg skal tippe over, ramle sammen og jeg rykker/rugger i kroppen. Som Stina så sjangler jeg også, men det kommer som oftest når jeg også har muskelsvakhet pga at jeg er for sliten. For meg så har jeg vel alltid trodd at dette er en del av Stoffskiftet. Det er i hverfall ikke noe nevrologisk som nevrologen jeg var hos for ca 1 år siden.Det føles som om jeg skal besvime hele tiden. I skrivende stund også. Føler meg nesten svimmel. Hjelper jeg litt til begynner jeg å svaie nærmest. Er tung i hodet og det føles som om det ikke kommer nok oksygen til hodet. Kan dette ha noe med lavt stoffskifte å gjøre?Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Av DALIA i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 29Siste melding: 12-01-10, 17:44 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
Alt er helt normalt! Men hvorfor føles det ikke sånn?
Av Turid i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 08-05-09, 22:40 -
Er så sinna hele tiden...
Av grynet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 03-02-08, 10:45 -
Hele Norge bortreist?
Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 13Siste melding: 06-06-06, 02:11

Svar med sitat
Bokmerker