Takk for svar til dere alle, det er godt å se at noen kjenner seg igjen.

Ikke det at jeg unner noen å føle seg på dette viset, men det er tross alt noe i uttrykket "felles skjebne, felles trøst"...

Hvis dette med øynene ikke gir seg, så må jeg nok sjekke ut om jeg trenger noe øyedråper ja. Nå er det ikke like sårt og tørt hele tiden, men jeg er absolutt ikke sånn som jeg normalt skal være. Vinter og kulde og vind gjør vel ikke problemene mindre heller.
Jeg nevnte dette med tørr munn og tørre øyne til legen, men hun bare snakket det bort. Det var vel enda et problem som hun ikke orket ta stilling til.

Jeg er livredd for symptomer på høyt stoffskifte, for jeg vil altså IKKE ha både høyt og lavt! Det er mer enn nok problematisk med en av delene

Jeg har aldri lagt merke til om jeg får ekstra hjertebank etter å ha drukket alkohol, men jeg tåler ekstremt lite for tiden. Jeg kjenner meg nesten brisen etter to slurker rødvin, og etter et halvt glass må jeg nesten legge inn årene.

Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en synlig sykdom istedet, en vond fot eller en arm... et eller annet noe som legene skjønte...