Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
17-02-10, 19:36 #11
Sv: Hvem er bange for Armour Thyroid?
i USA har en Sidney Wolfe hatt årelange kampanjer mot Armour og begrunent det emd at det er helsekost som kjøpes over disk og at innholdet ikke kan kontrolelres og slikt vås.
Forresten så vil han ha ALLE naturlige milder vekk, alt som er laget biologisk, alt av planter og urter.
Han har nylig kommet inn i komiteen hos FDA, og ikke så lenge etter ble dt plutselig mangel på armour, Nature-throid og Westhroid og distributørene sendte ut beskjed til leger om at det var tomt og slutt.
Mary Shomon fikk vite det, og skrev straks en artikkel og hevdet det var de vanlige løgnene.
men Armour uteble.
Så fikk de tak i brev som ble sendt til major og til Time Caps, om at de måtte slutte å produsere etter FDA-ordre.
mange paisenter ringte til FDA og beklaget sin nød, og at de ikke tålte thyroxin. en forsker jeg vet om, ringte også og fortalte at forskningsprosjektet til undiversitetet hennes tod på spill pga FDA sine grep for å stoppe Thyroid. Mange kontaktet FDA.
Så ble tonen en annen fra FDA, de modererte seg. (de hadde skrevet i mailer osv at Thyroid var forbudt ob ulovlig)
Har ikke hørt om at noen har fått Nature-troid ennå, og en farmaseut sa til en paisnet at apoteken hadde det, men at det ikke var lov å selge det....
Får se hva som skjer.
de ble ihertfall grandfathered in lenge siden, og er selve standarden for stofskiftemedisin, som Synthroid hevdet at de var identiske med, og de søkte aldri en NDA, ikke før i 2002.
Synthroid er dritdyr i USA, en måndes forbruk koster http://thyroid.about.com/library/news/bldrugcost203.htm her 44 dollar for 100, jeg ser 55 dollar for 100 andre steder.
Armour er billigere enn Synthroid.
Lignende tråder
-
Jeg er ikke bange for at tage thyroid.
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 13-05-10, 14:16 -
Hvem av oss har antistoffer - Anti-TPO?
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 63Siste melding: 24-08-07, 01:40 -
Hvem hva hvor ???
Av Tussa i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 23-03-07, 17:46 -
Hvem kjenner denne "endokrinolog"
Av ABC i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 30-04-05, 19:34

Svar med sitat

Bokmerker