Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 27 av 27
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Hva mener du nora?? Hvor finner jeg denne informasjonen? Så hypo og trening er en dårlig kombinasjon uansett??
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Du er ikke hypo nå med de blodprøver du har, du tar ganske mye, men du gjør det for å fungere. Vi med antistoffer må ofte ta mye. Eller hos noen så virker ikke thyroxinen bra. Må ta mer da.
    Bare bra at du trener da.

www.drlowe.com man må surfe litt rundt på sidene der, det er en del informasjon der.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Takk for info. Jeg er ikke hypo? går litt rundt for meg. Nei jeg er vel "normal" da siden jeg er medisinert og har bra blodprøvesvar....

Godt med tilbakemeldinger på at trim er ok iallefall Jeg surfer på linken din, men sliter ennå med engelsk medisinsk terminologi.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Ikke hypo når blodprøesvarne er innen for de til enhvær tid fastsatte normalgrenser ?
    Vel, jeg må faktisk være enig med Yvette i at dette er en term brukt av mange av oss når vi føler oss som om stoffskiftet er lavt.

Også selv om Legen konstaterer at "alle prøver er normale" er det lov å føle seg hypo ?

Selve ordet er vel utledet og bøyet på latinsk måte, men jeg vet ikke om dette er en klart definert fagterm. Om den er det kan det være uheldig å lage en legmannsterm av det som ikke har samme definerte innhold.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg mente ikke å være sarkastisk Nora. Ser når jeg leser innlegget mitt at det kan tolkes slik, men hjernen absorberer dårlig og jeg ble bare litt forvirret - rett og slett. Greidde ikke å tolke svaret ditt. Forstår ikke helt hva som skjer med meg, og hvorfor kroppen (les herulsen) oppfører seg så "ulogisk". Men det er jo så mye rart som skjer med denne sykdommen/medisinen. Ikke bare i trimsammenheng.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Jeg trener vann aerobiq en kveld i uka (på cato senteret i son) og foreløpig holder det i massevis for meg. Føler meg piggere med en gang jeg har trent, men det går desverre fort over....
    Nå har jeg desverre gått glipp av to treninger pga den pokkers fyren som kjørte rett i meg bakfra :evil: men jeg regner med å være igang igjen til uka.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    121

Standard

Jeg går turer i skogen! Har fått en ny interesse denne høsten: Sopp! Helt herlig å gå rundt med blikket i mosen og glane etter sopp, og tusle hjem etter 3-4 timer med skatten i kurven.

Anbefales!
    Diagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag

Side 3 av 3 Først 123

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn