Når Bente Bakke skriver:" nettesteder med et mindre seriøst innhold...", "Her kan noen av brukerne nærmest oppkaste seg til eksperter og blir oppfattet som guruer av brukerne". Det er ingen tvil om at hun mener Sonjas stoffskifteforum, jmfr. hennes innlegg i dette forumet.

Dette er toppen av arroganse! Hun snakker mot bedre vitende! Tror knapt jeg hadde vært i live hvis det ikke hadde vært for dette forumet. Det viktigste jeg har lært her, er at jeg må utdanne meg i min egen sykdom. Legene har hatt alle muligheter til å lege mitt skrøpelige legeme, men det har ikke hatt effekt, dessverre!

I talen skrev hun at:"Leger kan kanskje ikke nok om å finstille medisindosen til den enkelte"!!! Det er ikke noe å lure på,- mange leger kan absolutt ingenting om dette, bare spør oss! Hva mener hun egentlig at vi som pasienter skal gjøre når vi ikke blir bedre /friske? Skal vi bare folde hendene og håpe på bedring? Gå en tur? Delta på mestringskurs? Bente Bakke burde være glad for at ildsjeler som Sonja faktisk driver et "slikt", nettsted for nettopp å øke kunnskapen om thyreoideasydommer. Her er ingen guruer, her er vi likestilte, dette er et brukerforum.

Det er utrolig smålig av NTF at ikke Sonja har fått Thyraprisen!

Jeg er rasende på NTF fordi at dere er så tafatte og handlingslammede. Jeg er medlem og jeg skal ikke melde meg ut av forbundet. Tvert i mot! Jeg skal bli aktiv og satser på en karriere som tillitsvalgt. Det går bare ikke an at et forbund med medlemmer som kan bli veldig hardt rammet helsemessig, økonomisk, sosialt, osv er så til de grader lullete, dullete, intetsigende som dere er! Det må skarpere lut til for å få til en endring i et stokk konservativt forbund!

Andre, tidligere innlegg om samme tema finnes under "diverse":
"Skal vi få lov til å kommunisere med hverandre?"
"Lite gjennontenkt å spørre om "råd"".
"Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund".
Fikk ikke til å legge inn linkene til innleggene.

STÃ… PÃ… FOLKENS! VI GIR OSS IKKE!