Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
02-11-07, 11:06 #3
Hei Berit, og velkommen hit. Det er trist å lese din historie, den føyer seg inn i rekken av mange andre. Det er ingen grunn til å klandre seg selv for å tro at man er i de beste hender hos legen sin. Men etter hvert finner heldigvis mange av oss ut at det ikke er slik i virkeligheten. På mange andre områder er legene flinke, men vi er dessverre ikke i den prioriterte gruppen i helsevesenet.
Du har jo typiske symptomer på det som blodprøvene dine viser. Du er undermedisinert og hypo. Du etterlyser råd, og det jeg først og fremst ville gjort hos legen (i tillegg til å ta nye blodprøver selvfølgelig), var å få utskrift av prøvene dine fra du ble syk. Det er jo ikke så store jobben, du skriver at du har tatt prøver en gang i året
Sannsynligvis må du øke også etter blodprøven om seks uker, og jeg ville tatt blodprøver mye oftere fremover til jeg var sikker på at jeg hadde den riktige vedlikeholdsdosen.
Jeg håper du finner ut av dette nå når du har tatt tak i det på egen hånd. Jeg har ikke vært her inne så lenge selv, og jeg har lært utrolig mye av å lese og spørre her inne. Det er som du selv har funnet ut mennesker her inne med utrolig mye kunnskap om sykdommen.
fra Lie

Svar med sitat
Bokmerker