Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Ny presentasjon
-
26-08-07, 13:28 #1
Bruker
- Medlem siden
- Feb 2007
- Sted
- Egersund
- Meldinger
- 13
Ny presentasjon
Siden jeg har vært her og spurt og gravd og vært medlem en stund får det være på tide med en presentasjon.. igjen. Var medlem for en del år siden men datt litt av lasset så her kommer ny presentasjon.
Heter Elisabeth, er 26 år fra Egersund i Rogaland. Jeg ble diagnostisert med hypothyreose i ca 2002 tror jeg
Har slitt i det siste med "lave" verdier. FT4 på 11 og TSH på 21. Tar 150 mcg 4 dager pr uke og 300mcg de tre andre dagene. Har bedt om å få Armour men vikarlegen måtte ta det opp med den "vanlige" legen...
Jobber som ringevikar i posten, som postbud. Har jobbet ca 120% siden april og det har vært et helv... men jeg overlevde og har store planer om å jobbe mindre fremover... Men fy så stolt jeg er over at jeg klarte det... Håper på å få fast jobb så jeg vil gjøre inntrykk.
Har ellers også B-12 og folsyre mangel som jeg får behandling for
Godt å være tilbake. Føler jeg forstår bedre denne gangen det jeg leser om sykdomen...
-
26-08-07, 13:41 #2
Hei Elis@eth

Velkommen tilbake blir det vel
Jeg syntes det var en meget underlig fordeling av ukesdosen! Det ville være bedre å jevne det ut litt. Sånn som 200mcg 7 dager i uken, pluss, 25mcg 4 ganger i uken. Da jevner man dosen og det er mange som trives mye bedre når det blir jevnt
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
26-08-07, 21:30 #3
Velkommen tilbake Elisabeth.
Kjekt med flere rogalendinger i forumet.
Svar med sitat
Bokmerker