Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: RAR HODEPINE
-
27-03-07, 21:03 #1
RAR HODEPINE
Jeg har fått en rar og ubehagelig hodepine i dag. Den sitter rett over øret, og kommer bare av og til med jevne mellomrom som om noen stikker meg inn i hodet. Ikke så lett å forklare men det er en brå smerte som kommer å forsvinner for så å komme tilbake etter en stund.( når jeg tror at nå har det gitt seg).
Noen som har peiling på hva som utløser sånn rar hodepine. Håper det går over til i morgen jeg skal på jobb.
-
28-03-07, 00:06 #2
Jeg har også slitt med smerter rundt øret - en type hodepine liksom...(spesielt litt foran mot kinnet). Intense smerter som kommer og går. (Det kan kanskje komme av vondt i nakken/skuldre, som jeg har hele tiden.)
Synes at det er veldig mange av oss som har vondt i nakke/hoderegionen. Dette, og andre smerter, blir ofte diagnostisert som "fibriomyalgi" - eller stress-smerter.
Det jeg lurer på: er det en sammenheng her med det lave stoffskiftet? Er vi mer utsatt for stress-symptomer enn andre? Noen som har svar på hvorfor?
-
04-04-07, 20:59 #3
Nosy, hvis du har vondt ved øreflippen mot kinnet KAN det være fordi det ifølge refleksologer/soneterapauter, er der området for skjoldbrusk kjertelen sitter.
Fibromyalgi og stoffskiftesykdom går vel hånd i hånd ja......Ikke vet jeg hvorfor det er slik.
-
05-04-07, 00:24 #4
jøss
Opprinnelig skrevet av pling
har dette hele tiden jeg.....
jeg har også stikkende smerter like over øret...Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine og øresus foran dataen
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 25-01-08, 15:43 -
Hodepine
Av Stina i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-09-07, 23:54 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00
Svar med sitat
Bokmerker