Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Kuldesjokk i dag!
Threaded View
-
25-01-07, 20:22 #6
Hei, og takk for mange gode svar... såvidt jeg har lagt merke til, reagerer jeg ikke på kalde drikker osv men det er vel ikke akkurat medisin å skylle hendene sine i kaldt vann, men det er sikkert bare fordi de er så tørre og røde fra før av...tror ikke det er sånn om sommeren, ikke som jeg har lagt noe merke til hvertfall... Men en ting jeg la merke til i sommer og året før var at jeg ble mye lettere rød og brent av sola, det har jeg aldri pleid å bli før... vet ikke om dette har noen sammenheng men..
Kortisonsalver har jeg eid i en del år nå og det lindrer ganske bra, men så er det jo like ille igjen med en gang jeg beveger meg utendørs eller det er kaldt om natta o.l. Jeg har også zyrtec og arius allergitabletter, men såvidt jeg kan huske fra tidligere har dette ikke hjulpet noe særlig...
Dog har det vært mye bedre i år siden vinteren her nede på østlandet har latt vente på seg, men med en gang det blir kaldt nå blir det helt uutholdelig....spesielt siden jeg klør over absolutt hele kroppen inkl. i hodebunnen! Barbering må jeg jo bruke dobbelt så lang tid på for skjegget er akkurat som noen stikkebusker...og huden blir veldig nuppete når den begynner å klø...
Takknemlig for flere tips og svar!!
Er en 22 år gammel gutt som for tiden går 3 året på Høyskole.
Det er ikke så veldig lett når jeg sliter med disse symptomene som jeg nå antar i samråd med leger, er lavt stoffskifte.

Svar med sitat
Bokmerker